FANDOM

Deathstarinprogress

Zdá se, že práce ještě nejsou dokončeny.

Tento článek nebo sekce je nekompletní a vyžaduje si pozornost.

Prosím držte se Manuálu Vzhledu a pomozte nám rozšířením tohoto článku. Vymažte tuto zprávu, když jej dokončíte.

Walter se narodil na planetě Nal Hutta pašerákovi a barové tanečnici. Z toho lze usuzovat, že měl velmi krušné dětství. Otec často bral různé zakázky až na druhém konci galaxie a matka den, co den hopsala po pódiu v kantýně. Tím pádem byl milý mladík více než častokrát odkázán sám na sebe. Mnohokrát se živil, jako kapesní zloděj. Po otci... (byť zdědil schopnost rychlého rozhodování a mrštnost...) Nutno říci, že po mámě se moc nepovedl a po otci tím pádem jen okrajově.

Walter Thran

Biografické informace

Planeta narození:

Nal Hutta

Datum narození:

22BBY

Datum úmrtí:

nespecifikováno

Fyzický popis

Druh:

člověk

Pohlaví:

muž

Výška:

177cm

Barva vlasů:

tmavé

Barva očí:

zelené

Barva kůže:

tmavší

Období:

Impérium, Nová Republika

Politická příslušnost:

Imperiální agent, ředitel N.F.O.H

PsanecEditovat

Pokud vezmete v potaz rodinné podmínky, ve kterých se Walter nacházel, není se co divit, že zakotvil tam, kde zakotvil. Řeč je o různých loupežných akcích, teenagerských skupinách. Nikdy se nedopustil žádného, většího prohřešku, ovšem nebyl také žádný svatoušek. Rodičovskou pozornost si nevydobyl. Tím pádem se ani nestaral o rodinný život. Bral to jako čistou odvetu. Jinými slovy: "Ideální příklad, ideálního dítěte..."

Bod zlomuEditovat

Výcvik a škola života Adriana Raidena Editovat

Nar Kreeta a "praxe" Editovat

Po ukončení výcviku působil na Nar Kreetě, pod Gordonem Tarnem. Walter za své převelení vděčil právě Raidenovi. Oficiální vyjádření bylo toho znění, že je způsobilý pro akci z hlediska fyzického, nikoliv však z hlediska mentálního. I toto doporučení mu nezabránilo, aby zůstal stejným Thranem jako před svým příchodem. Držel si odstup od přílišných kontaktů se svými vrstevníky. Nadřízeným působil nejrůznější potíže a měl vyměřeno nepočítaně kázeňských trestů.

Akce A a plán B Editovat

Po této epizodě se vrací na žádost ISB zpět na Coruscant. Vzápětí se dozvídá, že byl vybrán na speciální misi pod taktovkou IIA. To ho dostává do seznamovací pozice s Adrianem Wydem. Samotný akt proběhl poměrně groteskním způsobem zejména díky Thranově osobitému přístupu. Základní plán ohledně "náhrady" za Algernona Corriolana se tedy sesypal jako domeček z karet. Možná za to mohly sympatie k onomu rebelovi, které Waltra donutily orodovat za výslech, a možná to byl jen pokus naštvat budoucího nadřízeného.

Samotný výslech jenž proběhl v místnosti A-32 se záhy změnil ve slovní přestřelku týkající se morálních hodnot. Tento fakt značně pomohl oběma aktérům pochopit větší část podstaty toho druhého. Nakolik se však tato synchronizace povedla nebylo do poslední chvíle jisté.

Na palubě Dragonstaru Editovat

Po estrádě na Coruscantu je Walter převelen na vězeňskou loď Dragonstar, kde má připravit možnost pro útěk právě pro Corriolana. Původní plán bylo čapnout zajatce, utéct k přetlakové komoře, použít únikový modul a zmizet. Plán se ovšem diametrálně změnil poté, co při rutinní kontrole cely došlo i na oživovací techniky. Nakonec za pomoci mladého inkvizitora Brenta výměnou za shození majora Wydea, prchá Walter i s Algernonem.

Rebelská iniciativa Editovat

N.F.O.H. Editovat

N.F.O.H vzniklo poté co se Thranovi povedlo získat nové materiály o DOP. - Donedávna si myslel, že útok na rodinný dům byla víceméně náhoda... Na jeho domovské planetě ho po nějaké době kontaktoval jeden z Investorových lidí. Thran sám se do té doby chtěl vyhnout přílišné publicitě kvůli akcím předešlým. V podstatě měl k dispozici všechno: Od finančních, skrytých fondů až po kontakty. Rekruty najímal od vysloužilých žoldáků, po muže bojující v občanské válce, ale i nováčky. Zajišťoval si terén a postupně se snažil zaplácávat byrokratické mezery. O 2 roky později se N.F.O.H postupně dostává coby záložní operační jednotka k záchranným misím zapojuje se jako zásahová jednotka. Projekt je podporován z vyšších míst a prakticky jde o neexistující jednotku.

O 6 let později rektrutuje novou skupinu uchazečů mezi nimiž je i Ulrin Wolw. Rok na to Thran na popud mistra Skywallkera Ulrina posílá jako dohled nad mladým Zabrakem jménem East Wood.

--- dokument bude později doplněn ---

Vojenský soud a Henrry Farquit Editovat

O postavě Editovat

Thran vznikl coby obraz nebo chcete-li směsice mých pocitů, jenž se do jisté míry skládali z mých negativních emocí a obliby seriálu Dr. House. Mým cílem bylo vytvořit postavu, která bude ztělesňovat utrpení doby imperiální vlády a zároveň vytvářet určitý profil obyčejného člověka pro tuhto dobu charakteristický. Thran není žádný Superman. Jeho problémy a smýšlení jsou pro jeho stav typické. Snažíc najít sám sebe a odpovědět si na otázku svého místa v Galaxii, ho uvádí do velice zajimavých situací.