FANDOM

Deathstarinprogress

Zdá se, že práce ještě nejsou dokončeny.

Tento článek nebo sekce je nekompletní a vyžaduje si pozornost.

Prosím držte se Manuálu Vzhledu a pomozte nám rozšířením tohoto článku. Vymažte tuto zprávu, když jej dokončíte.

Taru'n Wio

Biografické informace

Planeta narození:

Glee Anselm

Datum narození:

43 BBY

Fyzický popis

Druh:

Nautolan

Pohlaví:

Muž

Výška:

185 cm

Barva vlasů:

žádné

Barva očí:

Černé

Barva kůže:

Zelená

Období:

Galaktická republika

Politická příslušnost:

Řád Jedi

Známí mistři:

Bant Eerin

!!!Upozornění: Stránka (i postava) ve výrobě!!!

HistorieEditovat

Ranný život Editovat

"Ten krystal je stejně dvojsečný jako tvoje myšlení. Dej si pozor, jakou stranou ho obracíš"
Kit Fisto

Narodil se na planetě Glee Anselm bývalému rytíři Gao Wiovi a Atraie Terei. Jeho otec odešel z chrámu krátce po složení zkoušek na rytíře a začal se věnovat farmaření na své rodné planetě. Když se Taru'n narodil, Gao věděl, že se cestě na Coruscant nevyhne a začal se společně s ženou připravovat na odchod svého syna.

Brzy po druhém roku taru'nova života vycítil jedné noci přítomnost temné moci na planetě a rozhodl se neriskovat život svého dítěte. Již další den se společně vydali na Coruscant. Jelikož Jediové nebyli ochotni přijmout dítě v tak útlém věku, strávili ještě rok na Coruscantu. Tento rok byl pro Taru'na náročný, dokázal cítit strach a smutek rodičů, což se na něm v budoucnosti projevilo.

Po přijetí do chrámu ho sužovaly neklidné sny a myšlenky na rodiče, které si však nepamatoval jinak než stíny emocí. V takovýchto chvílích vyhledával klid chrámových zahrad.

Schopnosti a Dovednosti Editovat

Síly Editovat

Už v začátcích tréninku v chrámu základům Telekineze, Telepatie. Také se ve volných chvílích objevil přirozené spříznění s přírodou a sílu ovládání rostlin. Jako Nautolan citlivý na sílu pasivně používá Vcítění.

Dovednosti v boji Editovat

Schopnost do kapsy Editovat

Editovat

Původ jména Editovat

Původ jména Taru'n se vysvětluje v cizím jazyce jako bojovník. Nikdo přesně neví, odkud pochází tento jazyk, ale je jisté, že není žádný ze známých v galaxii. Podle jeho otce tento jazyk pochází od již vyhynulé rasy.