FANDOM

Nemo

Senn'em'odouno

Biografické informace

Planeta narození:

Csilla

Datum narození:

2 ABY

Fyzický popis

Druh:

Chiss

Pohlaví:

Muž

Výška:

179 cm

Barva vlasů:

Modročerné

Barva očí:

Rudé

Barva kůže:

Modrá

Období:
  • Nová Republika
  • Yuuzhan Vongské války
  • Galaktická Aliance
Politická příslušnost:
  • Chisská Ascendence
  • Galaktická Aliance
  • AFO-GOOW!

Senn'em'odouno byl chisským kapitánem lodi Bažina, která sloužila jako základna Jediské letce AFO-GOOW!. Tento chiss byl i vzdáleně příbuzný s velkoadmirálem Thrawnem, když byl synem jeho nevlastní sestry Anilen. Mezi chissy měl napůl status rebela, protože za Rojových Válek se snažil o kooperaci Republiky a Ascendence i navzdory některým nadřízeným.

Biografie Editovat

Narodil se v roce 2 ABY na Csille svým rodičům - jeho otec se jmenoval Khawna'tilo'odouno a byl jedním z důstojníků expanzivní flotily a jeho matka Ella'nile'nuruodo byla úřednicí v záležitostech své rodiny, jejíž členem byl i Thrawn.

Raný život Editovat

Když dosáhl potřebného věku, tak vstoupil do služby v Chisské Expanzivně Defenzivní Síle, kde se začal postupně propracovávat z pozice řádového důstojníka až na prvního důstojníka. Během své počáteční služby měl čistý záznam a byl obdivován za svoje taktické myšlení a prozíravost.

Rojová válka Editovat

Během Rojových válek sloužil jako první důstojník na lodi Rising Star, která se účastnila nemalého počtu střetů v této válce. Během jedné z bitev, kdy chissové útočili na odlehlé hnízdo killiků se jeho loď pokusila z bitvy vyřadit útočná síla pod vedením Jacena Sola. Kapitán Rising Star však na radu a předložený plán Nema využil Alianční flotily k vlastnímu krytí a udělal z nich štít před útokem Killiků. To donutilo alianční síly ustoupit a vyčerpaná killická flotila se stala snadnou kořistí chisských sil. O něco později se Nemo osobně setkal s rytířem Jedi Alexem Linxem a od té doby začali společně agitovat za kooperaci chissů s Aliancí. Bohužel se to z počátku nesetkalo s příznivou odezvou a Nemo byl kvůli tomu odsuzován.

Nová šance Editovat

"Kam se na tohle hrabou zrádní noghriové."
Nemo poté co poprvé spatřil Bažinu a AFO-GOOW!

Z odsuzování se stalo nakonec opomíjení a zasloužené povýšení pro Nema nepřišlo, z čehož nebyla nadšená ani jeho rodina. Řešením ke stagnaci se nakonec ukázala nabídka Alexe Linxe, jenž Nemovi nabídl kapitánství na lodi Bažina a ten po delším zvažováním nakonec přijal. Za zády mu však stál zástupce oddaný nejvyššímu vedení Aliance a pod ním sloužila letka snad asi těch nejšílenějších pilotů v galaxii - AFO-GOOW!.

Osobnost a vlastnosti Editovat

Nejlepší Nemovo vlastností je jeho trpělivost s kterou přistupuje k problémům a která se vysoce podepisuje na jeho osobnosti. Má také černý smysl pro humor a vlastní mu je také poněkud morbidní ironie, která se přenáší do jeho strategií. Přestože vyrůstal jako válečník, tak si váží míru a klidu a chtěl by prokázat svým nadřízeným, že se spletli s jeho ignorací po Rojové Válce. Stejně tak touží prokázat, že je hodný být členem rodu Odouno.

Schopnosti Editovat

Je to znamenitý stratég a často jsou jeho strategie z jistého úhlu náhledu poněkud ironické s jistým přídavkem morbidnosti - příkladem budiž odstavení útočícího Jacena Sola v Rojové válce, kdy z něj udělal cíl těch, které se snažil chránit. Vyčerpal tím oba soupeře a zatímco Jacen musel ustoupit, tak Kilikové byli rozmetáni. Po přijmutí pozice kapitána Bažiny se začal specializovat na strategie útoků se stíhači se vzdálenou raketovou podporou k čemuž vybízela třída lodě, jíž byl kapitánem.

Výskyt Editovat