FANDOM

Velká Sithská Válka: Také známá jako První Sithská Válka nebo Válka Exara Kuna. Období v němž se za Pána ze Sithu prohlásil Exar Kun. Začíná 4,000 BBY a končí 3,996 BBY.

Mandalorianské Války: Konflikt, který začal dobýváním světů ve vnějším okraji a poté masivním útokem na Republiku, v jehož čele stál Mandalore The Ultimate. Začíná 3,976 BBY a končí 3,960 BBY.

Občanská Válka Jediů: Střet známí také jako Druhá Sithská Válka, kteří rozpoutali Sithští páni Darth Revan a Darth Malak a zaměřili ji proti Republice a Řádu Jedi. Začíná 3,959 BBY a končí 3,956 BBY.

Sithská Občanská Válka: Válečný konflikt mezi zbytky Revanovo a Malakovo sil o nadvládu mezi Sithskými jednotkami. Začínají 3,956 BBY a končí 3,951 BBY.

První Čistka Jediů: Období v němž Sithové se zbytky Revanových flotil způsobili pád Řádu Jedi a lovili jeho jednotlivé členy. Začíná 3,954 BBY a končí 3,951 BBY.

Velká Galaktická Válka Konflikt též známý jako Velká Válka mezi Sithským Impériem a Galaktickou Republikou. Začíná 3,681 BBY a končí 3,653 BBY.

Nové Sithské Války Také známá jako Války Světla a Temnoty byl předlouhý konflikt mezi Jedii a Sithy. Začíná přibližně 2,000 BBY a končí 1,000 BBY.

Pád Staré Republiky: Období posledních let Staré Republiky. Začíná 100 BBY a končí 22 BBY.

Klonové Války: Období Klonových Válek vedouích ke konci Republiky. Začíná 22 BBY a končí 19 BBY.

Říše Impéria: Období vlády Impéria císaře Palpatina nad galaxií. Začíná 19 BBY a končí 11 ABY.

Povstání: Období, kdy se zformovalo a působilo Povstání proti Galaktickému Impériu. Začíná 2 BBY a končí 5 ABY.

Nová Republika: Období znovuzrození Nové Republiky. Začíná 5 ABY a končí 28 ABY.

Yuuzhan Vongská Válka: Období Yuuzhan Vongské Války. Začíná 25 ABY a končí 29 ABY.

Galaktická Aliance: Období Galaktické Aliance. Začíná 28 ABY a konec není dosud znám.

Druhá Galaktická Občanská Válka: Období Druhé Galaktické Občanské Války. Začíná 40 ABY a končí 41 ABY.