FANDOM

Nikko Tarame

Biografické informace

Planeta narození:

Ryloth

Fyzický popis

Druh:

Twi'lek

Pohlaví:

Muž

Výška:

176cm

Barva kůže:

Hnědá

Období:

Mandaloránské války

Politická příslušnost:
  • Řád Jedi
  • Galaktická republika
Známí učedníci:

Tess Aonni

Nikko Tarame byl starý a dlouholetý Jedi, který byl známý jako šikovný diplomat a znalý umělec, díky čemuž byla také zván na mnoho výstav po celé republice. Mezi jeho nejznámější padawany patřila Tess Aonni, která proslula jako žena Jordiho Linxe a matka jeho dvojčat.

Biografie Editovat

Ze všech svých padawanů měl mistr Tarame asi největší potíže se svým posledním padawanem, kterým byla echanijská dívka Tess Aonni. Neměl sice potíže s její výukou Síly, ale když mělo dojít na boj se světelným mečem, tak zde výrazně zaostával a rozhodnul se tedy k ráznému kroku. Přes svého starého známého, mistra Vandara Tokareho vyhledal pomoc mladého a šikovného rytíře Jordiho Linxe, aby mu s výcvikem jeho padawanky pomohl. Jordi souhlasil a ujmul se Tessiny části výuky se světelným mečem.

Jediská občanská válka Editovat

Během počátečních fází Jediské občanské války byl mistr Tarame povolán na diplomatickou misi v jejímž rámci si vyhradil chvíli pro prohlídku umění ve zdejším muzeu. Na tuto misi jej také doprovázela jeho bývalá padawanka, nyní rytířka Jedi Tess Aonni a rytíř Jedi Jordi Linx. Právě během jeho návštěvy muzea byla planeta napadena sithskými vojsky Darth Revana a on musel čelit několika vojákům, než jej přijeli vyzvednout Jordi a Tess. Společně pak zamířili do přístavu, kde se Jordi střetl s Revanem samotným, aby získal čas na přípravu jejich lodě k odletu. Souboj nakonec skončil Jordiho ústupem na odlétající loď.

Osobnost a vlastnosti Editovat

Mistr Tarame je přemýšlivá osoba se zájmem v kultuře a umění, což není u Jediů toliko obvyklé. S tím se spojuje i jeho značná trpělivost a pečlivost, kterou by jste nalezli v téměř každém jeho počinu. Vždy vystupuje přátelsky a mírně a to i v těch nejsložitějších situacích, proto je také výrazně populární jako diplomat a mnoho politiků se na něj obrací v případě nouze.

Schopnosti a síly Editovat

Nikko Tarame nikdy nevynikal jako šermíř a k boji se světelným mečem se uchyloval pouze řídce, ale když už nebylo jiné cesty, tak se spoléhal na své schopnosti ve formě Niman. Jeho světelný meč má žlutou čepel, která mu prý dobře ladí s barvou kůže.

Výskyt Editovat

Sága Linxů

Zdroje Editovat

Historie Linxů