FANDOM

Deathstarinprogress

Zdá se, že práce ještě nejsou dokončeny.

Tento článek nebo sekce je nekompletní a vyžaduje si pozornost.

Prosím držte se Manuálu Vzhledu a pomozte nám rozšířením tohoto článku. Vymažte tuto zprávu, když jej dokončíte.

Jedi

Mais de Ream

Biografické informace

Planeta narození:

Edonaris

Datum narození:

29 BBY

Fyzický popis

Druh:

Člověk

Pohlaví:

Muž

Výška:

180 cm

Barva vlasů:

Blonďaté

Barva očí:

Modré

Období:
  • Impérium
  • Nová Republika
Politická příslušnost:
  • Škola Skryté Moudrosti
  • Nový Řád Jedi
Známí mistři:
  • Ephaan Kenzon
  • Klossi Anno
Známí učedníci:

Ice de Ream

Biografie

Život na Edonaris a odchod na Baltimn

Mais se narodil na planetě Edonaris do jednoho z nejvýznamnějších šlechtických rodů, de Ream. Už odmalička byl vychováván v tradičním sídle rodu de Ream a navštěvoval nejprestižnější školu na planetě. Přestože byl jediný syn Ryana a Elisabeth de Ream, a tak i dědic, nebyl vychováván právě jimi, ale chůvou, nýbrž jeho rodiče pracovali příliš často a svého syna vídali jen pozdě večer, kdy už spal. Celý svůj život se projevoval velice vyspěle, jak fyzicky, tak psychicky, což znamenalo, že mu velmi brzy přibyli povinnosti související s jeho dědictvím. V den svých šestých narozenin dostal od rodičů dárek, jenž ho zcela nadchl. Týden po jeho narozeninách je čekala cesta na Coruscant, kde měli důležité obchodní jednání a při té příležitosti chtěli svému synovi ukázat centrum Republiky. Ještě ve stejný den v noci se mu zdál divný sen, který se přesně o týden později splnil, když jeho neuvěřitelně silné spojení se Sílou vystopoval Ephaan Kenzon s nabídkou učení Jedi. Chlapec s ním chtěl odletět, naprosto šťastný, že by se mohl stát Jedim, ale rozhodnutí nezáleželo na něm, nýbrž na jeho rodičích. Ti nabídku odmítli a svému synovi za trest nedovolili letět spolu s nimi na Coruscant, protože chtěl opustit své dědictví. Právě, když se chystal Ephaan Kenzon odletět, loď s Maisovými rodiči vybuchla. Ephaan se poté vrátil do sídla rodu de Ream, kde již Mais přesvědčil svou chůvu, aby ho nechala odejít. Ta se totiž domnívala, že jeho rodiče byli obětí atentátu, který měl vyvraždit celý rod de Ream, a proto si myslela, že u Ephaan bude v bezpečí, zatímco na Edonaris už ne. Mladý de Ream chtěl ještě před odletem darovat všechen svůj majetek své chůvě, ale ta to odmítla, souhlasila však, že se o něj bude starat, než se dědic vrátí. Mais se s ní a její vnučkou, Auren, ještě rozloučil a pak odletěl s Ephaanem na jeho akademii.

Younglingské průšvihy

Cesta ke světelnému meči

Přeživší Jediové

Učení pod Klossi Anno

Osobnost a vlastnosti

Síly a schopnosti

Světelné meče

Milostné vztahy