FANDOM

Mace Linx

Biografické informace

Planeta narození:

Yavin 4

Datum narození:

23 ABY

Fyzický popis

Druh:

Člověk

Pohlaví:

Muž

Výška:

181cm

Barva vlasů:

Zrzavě hnědé(tmavé)

Barva očí:

Zelené

Období:
  • Nová Republika
  • Galaktická Aliance
Politická příslušnost:
  • Nový Řád Jedi
  • Galaktická Aliance
  • AFO-GOOW!
Známí mistři:

Alex Linx

Nejmladší potomek Alexe Linxe a Lynn Elliades-Linxové, který získal jméno po prominentním mistru Jedi v době klonových válek Mace Winduovi. Měl dva starší sourozence o tři roky staršího bratra Lukea a o rok starší sestru Fay.

Biografie Editovat

AFO a technika Editovat

Díky své unikátní schopnosti vidět slabé místo ve věcích a předmětech a její aplikaci na techniku byl již od malička právě k technice předurčen. Když se k tomu přidaly kvalitní pilotní vlastnosti a potřeštěná sestra základající letku, tak nebylo divu, že se Mace stal také členem AFO-GOOW!. Spolu s ním k letce přišel i jeho wookiejský přítel Dewbacca, který měl podobné zájmy a společně se tak starali o technické záležitosti letky.

Proto bylo samozřejmé, že pokud se letka vydala na některou ze Šrotových výprav, tak Mace nesměl chybět, už proto, že to byl on, kdo neustále žádal součástky pro opravdu strojů, ne-li rovnou nový stroj. Jedna z takových výprav vedla i na Tallaan, kde však byli odhaleni lokálními autoritami a vyústilo to ve stížnost bothanů na aktivity letky AFO. Ale i tak si Mace odtamtud odvezl svůj nový stíhač, kterým byl TIE Aggressor. Pro vyřešení této situace byl vyčleněn mimojiné i Macův otec Alex, zatímco jeho starší bratr Luke měl dohlížet na letku v době řešené této nepříjemnosti. Jenže činnost Macovo sestry v čele letky, Fay, vedla k další výpravě.

V ní se letka, i s Lukem, dostala na Collu IV, kde měli v úmyslu získat náhradní součástky pro opravu čerstvě získaných strojů. Kromě nich zde získali i dva droidy, ale především vyvolali konflikt lokálních pouličních gangů. Mace hrál významnou roli v obou prvotních střetech, kdy v tom prvním neutralizoval početní výhodu protivníka a v tom druhém pomohl svému bratru Lukovi zadržet gang, zatímco ostatní mohli i s úlovkem uniknout. V závěrečném střetu gangů to byl právě Mace, kdo zasáhnul velitele Vontanů na omráčení nastaveným blasterem, zatímco jeho bratr měl za cíl druhého velitele. Situaci nakonec vyřešili bez ztráty na životech a Mace si tak mohl vysloužit trest za neposlušnost v podobě tvrdé dříny na Akademii na Ossusu.

Osobnost a vlastnosti Editovat

Dle slov svého otce byl skoro totožnou kopií Mace Windua, tedy až na rozdíl ve vzhledu. Navenek vždy totiž Mace působil chladně a vyrovnaně, občas skoro až bez zájmu, přičemž ve skutečnosti vše pečlivě vyhodnocoval a zvažoval. Často také budil dojem, že se nechal vést ostatními lidmi okolo sebe, svými sourozenci především, ale právě ti doopravdy věděli, že Mace to dělá z vlastní vůle.

Síly a Schopnosti Editovat

Mace byl prominentním šermířem už od malička a to i proto, aby stačil svému bratru Lukovi, který vždy hledal soupeře pro trénink. Poté co zvládl základy, tak se Mace soustředil na sedmou formu boje se světelným mečem - Juyo a to do doby, než ho otec naučil pár věcí, které znal o jeho upravené formě - Vaapadu. Což, společně s temně fialovou barvou meče byl další společný znak Mace se svým jmenovcem z doby Staré Republiky.

Mezi Macovo nejsilnější schopnosti patřila technika Štěpného Bodu, kterou dovedl mistrně aplikovat především na techniku a věci okolo, kdy dovedl odhalit jejich chybu a následně to opravit, nebo naopak věděl kam udeřit, aby věc zničil. V dětství s tím měl sice trochu potíže, ale díky vlivu svého otce se tuto techniku naučil zvládat již v raném věku.

Výskyt Editovat