FANDOM

Klossi Anno

Biografické informace

Planeta narození:

Chalacta

Fyzický popis

Druh:

Chalactanka

Pohlaví:

Žena

Období:
  • Stará Republika
  • Impérium
Politická příslušnost:
  • Řád Jedi
  • Galaktická Republika
Známí učedníci:

Mais de Ream

Klossi Anno byla padawanka Jedi během Klonových Válek. Narozdíl od svého mistra, přežila Rozkaz 66. O šest let později si vzala svého prvního učedníka, Maise de Reama, nehledě na stále přetrvávající hrozbu z Imperiální strany.

BiografieEditovat

Rozkaz 66 Editovat

Poté, co její mistr zemřel pro to, aby ji mohl zachránit doprovázela Anno dalších devět přeživších Velké Jediské Čistky v zajmutí pěchotního raketoplánu třídy SX na Dellaltu, i když čtyři Jedi zemřeli pod palbou z z ARC-170 a lehkého křižníku, který ukradený raketoplán s Jedii pronásledoval. Přeživší byli nakonec zachráněni lodí Drunk Dancer.

Na Kashyyyku se pokusila bojovat s Darthem Vaderem, poté co zranil rytíře Jedi Siadema Forteho a Iwo Kulku, ale mocný Sithský Pán neměl mnoho práce, vlastně pouze ukročil a zasáhl Klossi do zad, ta však tento střet přežila.

Po obsazení Kashyyyku Galaktickým Impériem, se Anno rozhodla k nalezené cesty, jak jemně a nepříliš nápadně sabotovat Impérium, možná v konstrukčních či zemědělských projektech.

Vzkřísení nadějí Editovat

"Deet-deet, tedeedeet, tedeedeet, teet-deet, teet-teet."
― Melodie, kterou si s oblibou pobrukoval R3-C3

Po několika nepříliš úspěšných sabotážích se Klossi dostala do kontaktu se Školou Skryté Moudrosti na Baltimn|Baltimnu a Ephaanem Kenzonem, který školu vedl a dozvěděla se o dalších přeživších, stejně jako o tom, že Kenzon sám se snaží učit studenty, kteří projevují náznaky talentu v Síle. Po nějaké době se přecejenom rozhodla navázat širší spolupráci a rozhodla se vzít si padawana, kterým se stal Mais de Ream, jenž do té doby ve Škole Skryté Moudrosti studoval. Vzala ho s sebou, aby jej při svých cestách učila, a odletěli z Baltimnu v její lodí, kterým Mon Calamarijský frachťák typu MC18 zvaný Blue Profound. Na palubě měla i červenomodrého astromechanického droida R3-C3, který ze všech sil pečoval o tuto loď a to i na úkor krádeže komponent odjinud.

Jejich další cesta je zavedla na Kamparas, kde se chtěla Klossi se svým novým padawanem porozhlédnout, než později poletí na Iego, kde je čekal jeden Klossin starý známý. Na Kamparasu však nalétli do pasti Imperiální hlídky a byli nuceni se rozdělit a zatímco Mais de Ream se vydal po stopách cesty, kterou absolvovalo mnoho padawanů před ním, až do jeskyně, kde byl nucen postavit se svému největšímu strachu a tedy sám sobě, tak Klossi upoutala pozornost Imperiálních hlídek a postupně je likvidovala, než se jí povedlo získat zpět svou loď s níž později vyrazila na místo, které je východem z temné jeskyně v níž se právě nacházel její padawan.

Výskyt Editovat