FANDOM

Deathstarinprogress

Zdá se, že práce ještě nejsou dokončeny.

Tento článek nebo sekce je nekompletní a vyžaduje si pozornost.

Prosím držte se Manuálu Vzhledu a pomozte nám rozšířením tohoto článku. Vymažte tuto zprávu, když jej dokončíte.

JH1

Josto Hapor

Biografické informace

Planeta narození:

Bastion

Fyzický popis

Druh:

člověk

Pohlaví:

muž

Výška:

178

Barva vlasů:

přírodní blond

Barva očí:

modré

Barva kůže:

bílá

Období:
  • nová republika

Josto Hapor se narodil ke konci éry Palpatinovského Impéria a projevoval velké nadání v síle. A síla tomu chtěla a když mu táhlo na deset let objevil ho Luke Skywalker a vzal ho do nově založené Akademie. Tam z něj hodlal vycvičit Jedie, ale s přibývajícími léty se Jostův a Lukův názor na původ zla a činnost řádu stávali rozdílnější. A když se jejich názory rozešly úplně, sbalil si svých pár švestek a opustil chrám a vydal se poznávat galaxii na vlastní pěst.

Náhoda jej přivedla na jednu planetu, kterou dobyla vojska velkoadmirála Thrawna a když byl nábor do Imperiálního námořnictva neodolal a upsal se. Jako pilot TIE strávil pěkných pár let svého života a konec jeho mladistvé éry znamenal mír Impéria s republikou. Byl mír, žádne boje a Jostu po skončení turnusu propustili. Po skončení služby se živil počestně jak se dalo, ale nakonec v něm zvítězila touha po dobrodružství a z řádného vojáka se stal žoldákem. Létal za peníze a jeho věrnost patřila tomu kdo dal víc.

Postupně se vypracoval mezi elitu, když do galaxie přiletěli Vongové jako nezvaní hosté.