FANDOM

Jarr Linx

Biografické informace

Planeta narození:

Fyodos

Datum úmrtí:

3977 BBY

Fyzický popis

Druh:

Člověk

Pohlaví:

Muž

Výška:

188cm

Barva vlasů:

Světle hnědé

Barva očí:

Šedé

Období:

Mandaloriánské války

Politická příslušnost:

Galaktická Republika

Jarr Linx byl otcem Jordiho Linxe, který později proslul jako význačný Jedi a byl hlavním zakládajícím článkem pro provázání dalších generací Linxů s řádem Jedi. Pocházel z Fyodosu, kde také strávil skoro celý život a kde také našel i svou smrt.

Biografie Editovat

Jarr Linx se narodil do průměrné Fyodoské rodiny jako jedináček a od malička tíhnul k moři. To ovlivnilo i jeho další život, kdy se od běžného námořníka vypracoval až po kápitana lodě. Když se přestěhoval do většího města, tak získal velice dobře placené místo ve společnosti Czerka, což však mělo svou nevýhodu v jisté nebezpečnosti, co do kvality materiálu i podmínek, do kterých byl vysílán.

Rodina a smrt Editovat

S lepší prací a lepším zázemím si Jarr mohl pořídit vlastní dům na kraji města. Brzy se seznámil s úřednicí Millene Salimirovou a z několika schůzek se nakonec stal vážný vztah, který skončil svatbou. Nebylo náhodou, že Millene také pracovala ve společnosti Czerka. Rok po svatbě se Jarrovi a Millene narodil první potomek, kterého pojmenovali Jordi. Jarr byl na svoje otcovství a vlastně na svoji rodinu jako celek pyšný a dával to patřičně najevo. V rodině však vystupoval jako starostlivý a pečlivý manžel a otec, takže Millene ani malý Jordi nijak nestrádali. Jenomže štěstěna a nejspíše i vedoucí pracovníci Czerky jim nepřáli, protože Jarra vyslali s lodí za nebezpečnch podmínek. I přes bohaté zkušenosti však Jarr nemohl zabránit potopení lodi, tak stihl alespoň evakuovat svou posádku, než se on sám se svou lodí potopil ke dnu.

Osobnost a vlastnosti Editovat

Předtím, než se Jarr usadil, tak oplýval dobrodružnou a nebojácnou povahou, kterou po založení rodiny nahradila starost a láska k rodině. To s sebou přinášelo pečlivost a možná měl tendenci své milované i trochu rozmazlovat.

V práci působil jako vzor mladším, protože za kormidlem lodi byl pečlivý a přesný a dělal minimum chyb. Kolegové se na něj bez obav obraceli na pomoc, když potřebovali, protože Jarr je málokdy odmítnul a rád jim pomohl, či je naučil lepší způsob.

Výskyt Editovat

Sága Linxů

Zdroje Editovat

Historie Linxů