FANDOM

Ina

Biografické informace

Planeta narození:

Antar 4

Datum narození:

29 BBY

Fyzický popis

Druh:

Blízký lidem

Pohlaví:

Žena

Výška:

179cm

Barva vlasů:

Bronzové

Barva očí:

Modré

Období:
  • Pád Staré Republiky
  • Klonové války
  • Impérium
Politická příslušnost:

Impérium

Známí mistři:

Darth Sidious

Ina byla jednou z mnoha uživatelů Síly, kteží byli součástí plánu císaře Palpatina. Díky svým schopnostem nakonec byla císařem osobně vybrána do programu v němž se cvičili Císařovo Ruce a později tedy sloužila jako jedna z vykonavatelů císařovo vůle.

Biografie Editovat

Ina se narodila svým rodičům na planetě Antar 4, která nebyla příliš vzdálená od centra galaxie a hlavních cest. Její rodiče měli vždy v úctě rytíře Jedi, přesto se na rozdíl od ostatních nebáli sami činit, pokud tomu bylo zapotřebí. Bylo tedy jenom přirozeným během událostí, že se brzy stali členy skupiny Antarianských rangerů, podprůrných vojenských jednotek při řádu Jedi, jež jim pomáhali při rozličných akcích. Už po narození se vyznačovala jako aktivní dítě, jež svou aktivitou jednoznačně převyšovalo všechny své ostatní vrstevníky.

Klonové války Editovat

Ve svém sedmém roce(22 BBY) zažila mnoho událostí, které ji navždy změnili běh jejího života. Nejdříve to začalo bitvou na Antaru 4, kde radikální separatistická skupina Roshu Sune způsobila velké potíže a během svých atentátů se na seznamu obětí objevila i její matka. Její otec, tehdy mimo planetu se sice vrátil, aby o ni pečoval, ale o několik měsíců později vypukli klonové války.

Sedm měsíců po jejich zahájení Antar 4 padl a tehdy osmiletá Ina přišla i o svého otce, jež hrdě bojoval, aby zabránil separatistickému útoku. Ina, která během roku přišla o oba své rodiče, o spoustu přátel a jejíž domovská planeta byla okupována se rozhodla vydat na cestu pomsty. Díky znalostem, které jí rodiče stihli předat se jí podařilo dostat k tajné zbrojnici antarianských rangerů, kde ukořistila blasterovou pistoli 434 a rozhodla se škodit okupujícím silám. Její první akce byli jednoduché přepady droidích hlídek ze zálohy, kdy vystřelila, často neúspěšně a dala se na utěk.

Během roku těchto akcí se však stávala postupně lepší a začala využívat i dalších drobných lstí, kdy hlídku nejdříve vylákala do slepé pasti, kde ji zničila svrhnutím(odseknutím lana) nějakého předmětu nebo nechala propadnout do zamaskované díry(většinou odkryté poklopy od kanalizace a podobně) a počet jejích zásahů se začal rapidně zvyšovat. Díky své neobvyklé mrštnosti a rychlosti se ji vždy podařilo vyváznout bez úhony.

Život na Kuatu Editovat

Takto pokračovala ve svém životě až do konce války a vyhlášení impéria, kdy se tehdy desetiletá Ina ocitla na scestí, protože neměla žádný důvod pokračovat dál. Stále ještě dítě, jež ztratilo vše, včetně pomsty, se po několika bezcílných týdnech potloukání po zdecimovaných městech načerno nalodila na první loď odlétající z planety, na níž narazila. Fakt, že se jednalo o loď budoucí inkvizitorky Shynne, by se dal považovat za čistě náhodný, ale jak později císař tvrdil, nebylo tomu tak. Ina byla velice rychle odhalena a po zuřivé honičce po loďi, kdy po dlouhých deset hodin unikala Shynne, nakonec chycena, když si Shynne přivolala na pomoc Sílu. Jindy nelítostná Shynne byla ohromena schopnostmi Iny a rozhodla se jí ušetřit a dočasně jí poskytnou azyl. Vysadila ji na Kuatu, kde jí pomohla(díky svým výsadám) k práci v místních loděnicích. Od té doby byla Ina pod neustálým dohledem impéria, i když si toho nebyla sama mnohdy vědoma. Díky svému pobytu na Kuatu se mnoho naučila o konstrukci a struktuře lodí, takže byla schopna velice rychle odhalit případné poškození, ať už se jednalo o sebemenší náznak.

Tak to vše pokračovalo, než dosáhla osmnáctého roku života, kdy byla svým vedoucím oddělení předvolána po úspěšné prohlídce nových lodí pro imperátora. Místo vedoucího oddělení však našla v jeho kanceláři samotného imperátora, který ji přišel učinit životní nabídku. Výborně cíleným proslovem nabídl mladé dívce bez nějakého dlouhodobého cíle možnost celkově zlepšit život na tisících planetách impéria. Tehdy se také poprvé dozvěděla, že je citlivá na Sílu, čímž se vysvětlovali její schopnosti v rychlém a mrštném pohybu, který převyšoval ostatní. Ina neváhala, protože i když neměla žádný cíl, tak podvědomě se chtěla podobat rodičům v jejich boji pro dobro tehdejší republiky, pro dobro jejích lidí. I přesto, že její cesta bude násilná a plná útrap, tak nic jiného vlastně ani neznala.

Osobnost a vlastnosti Editovat

Do výšky měla Ina 1,79 m, což z ní v kombinaci s její štíhlou postavou dělalo velice atraktivní ženu. Nosila dlouhé do copu svázané bronzové vlasy(otec byl blond a matka zrzka), o jejichž ustřižení ani neuvažovala. Hlavním viditelným rysem, který ji odlišuje od běžných lidí jsou její špičaté konečky uší. Její tvář tvoří z velké části hlavně ostré rysy, jež však seděli k jejímu profilu a propůjčovali ji přirozenou krásu. Barva jejích očí byla srovnatelná s modří průzračné laguny. Navíc vpravo na krku má neznámé tetování, jež má už od dětství a jeho původem si není ani sama jistá. Nutno také zmínit, že její druh se může dožít velice dlouhého věku(až několik staletí), její rodiče ji měli až poté co dosáhli sta let.

Síly a schopnosti Editovat

Při boji se světelným mečem se spoléhá především na znalost stylů Makashi a Juyo, které se naučila jak jinak, než pod dohledem samotného císaře. Vzhledem ke svému nebezpečnému mládí se naučila přirozeně využívat Sílu pro vylepšení akrobatických prvků(tedy skoky, rychlý běh, rychlejší reflexy), dále ovládla základní techniky Ovlivnění a také Řízení dechu, což ji přišlo jako velice užitečná vlastnost. Později se Ina naučila ovládat Iluze a techniky jim podobné, byla velice schopná i v Odhození a Přitažení a podvědomě začala projevovat základy velice vzácné techniky Štěpného Bodu, kterým proslul především Mace Windu.

Když se nespoléhala na Sílu, tak by jste ji viděli vynikat ve všem, co se týkalo konstrukcí vesmírných lodí, nehledě na jejich velikost, tvar, původ nebo účel. Tomu se naučila během svých let na Kuatu, kde kromě konstrukce místních lodí často vypomáhala i opravám ostatních lodí, které tam přilétali. I díky rušnému mládí se naučila bravurně střílet z blasteru a má výtečnou fyzičku, kdy především vyniká v běhu na dlouhé vzdálenosti.

Světelný meč a další zbraně Editovat

Díky materiálům a několika informacím, které jí císař poskytnul si Ina mohla sestavit světelný meč. Vytvořila si elegantní rukojeť byla ze stříbrných částí s vyjímkou několika černých gumových plošek pro lepší úchop. Pro barvu čepele si přímo pod dozorem císaře vytvořila jadeitový krystal pomocí speciální pece, k níž ji pro tento účel císař dovolil přístup.

Kromě světelného meče si Ina později vytvořila i jakou světelnou dýku. Prostě a jednoduše světelný meč o velikosti dýky, jehož čepel měla tentokrát růžovou barvu

I přes to všechno však často nenechá Ina dopustit na svůj stařičký blaster 434, pokud potřebuje zasáhnout cíl na větší vzdálenost. Je v tom i trocha nostalgie, protože právě tato zbraň ji pomohla přežít krátce poté, co přišla o své oba rodiče.

Výskyt Editovat

Zdroje Editovat