FANDOM

Ataru

Ataru v praxi

Čtvrtá forma boje se světelným mečem známá také jako Cesta Jestřápýra nebo forma Agrese. Tato forma se zakládala hlavně na kombinaci schopnosti, síly a rychlosti. Uživatelé jsou vždy v útoku pomocí širokých, rychlých a silných úderů, to vše se ještě kombinuje s využitím Síly k překonání fyzických limitů těla, tedy k zrychlení, neuvěřitelným akrobaciím vedoucích doslova k akrobatickému vzhledu stylu boje. Síla však pomáhala uživatelům i v upřesněný jejich pohybu, takže skutečný mistr této formy připadal soupeři jako rozmazaná čmouha útočící ze všech stran.

Přednosti Editovat

Z využití akrobacií a hlubokého využití Síly pramení jasná výhoda Ataru pro boj s jedním protivníkem.

Slabiny Editovat

Naopak slabinou je boj s více soupeři a proti střelbě z blasterů, což lze však překonat rychlými a přesnými pohyby využitím akrobacie. Další značnou slabinou je náročnost této formy, jež se silně projeví v delších bitvách v podobě vyčerpání a únavy.

Známí Uživatelé Editovat

Mezi prominentní uživatele této formy se řadí Vandar Tokare, jenž má pro tuto formu vhodné fyzické přednosti. Mezi význačné uživatele této formy se řadí také Jordi Linx, který ji později ovládl až k vrcholu jejích možností. Dalším z jejích uživatelů byl například Sionův učeň (známý pouze pod přezdívkou Deathrunner). Tento styl mu vyhoval především kvůli jeho schopnosti Silového zrychlení běhu a i jeho přirozené rychlosti.