FANDOM

Soresu

Soresu v praxi

Třetí forma boje se světelným mečem známá také jako Cesta Mynocka nebo forma Pružnosti. Tato forma byla vyvinuta proti rozmáhájícím se blasterům a umožňovala jejich výstřely z různých směrů odrážet zpět k jejich původci. Toho bylo dosaženo rychlých a krátkých rozmachů mečem těsně u těla, proto je právem považována za nejdefensivnější formu. Filozofie Soresu bývá přirovnávána k oku v bouři, kde uživatel je v onom oku bouře, kde zůstává koncentrovaný a nerozptylovaný okolním konfliktem a jeho meč udržuje toto oko bouře nanarušené vířením okolo. Při své aplikaci tato forma nevyžaduje příliš energie, proto je vhodná pro dlouhý defenzivní boj. Další z charakteristik této formy je studium soupeře během souboje a učení se jeho pohybu, ale hlavně hledání jeho chyb. Tahle forma umožňuje kontrolu nad průběhem boje.

Přednosti Editovat

Největší výhodou tohoto stylu je skvělá obrana proti střelbě blasterů, boj s více soupeři, ale také boj s jedním silným soupeřem.

Slabiny Editovat

Nevýhodou je naopak nutnost velkého soustředění a umění, protože obranné útoky se provádějí těsně u těla fakt, že je tato forma zaměřená spíše na přežití než vítězství. Jako slabina může být také považována velká pasivita této formy.

Známí uživatelé Editovat

Mezi známé uživatele této formy patřil Jordi Linx, který ji využíval především při přestřelkách a situacích, kdy chtěl studovat svého protivníka. Mezi další uživatele této techniky se řadil i Mike Charge či Dilirriel Taso.