FANDOM

Elena-Siatill

Elena Siatill

Biografické informace

Planeta narození:

Iego

Datum narození:

24 ABY

Fyzický popis

Druh:

Diathim

Pohlaví:

Žena

Výška:

2,1 m

Barva vlasů:

Načervenalé blond

Barva očí:

Stříbřitě modré

Barva kůže:

Zářivě bílá

Období:
  • Galaktická Aliance
  • Druhá Galaktická Občanská válka
Politická příslušnost:
  • Nový Řád Jedi
  • Galaktická Aliance
Známí mistři:

Lynn Elliades-Linx

Diathimská dívka, kterou v jejích dvanácti letech odvezla z Iega Lynn Linxová, aby se z ní stala rytířka Jedi. Do té doby byla vychovávána svou matkou v nepříliš pohostinném prostředí zdejší planety, která byla spíše vyhnanstvím než domovem. Její přirozené nadání pro Sílu ji však pomáhalo vypořádavat se strastmi zdejšího poměrně nehostinného prostředí. Po svém odletu se nejen stala padawankou Lynn, ale také byla svým způsobem adoptována do již tak početné rodiny.

Biografie Editovat

První roky na Iegu Editovat

Život na Iegu nebyl pro Elenu vůbec lehký, i proto že tu všude okolo číhalo spoustu nebezpečí, které ji jako malo mohlo bez milosti zabít. Proto byla také nucena pomáhat své matce Aidě na nepříliš rozsáhlých farmách, kde se pěstovali potraviny pro zdejší obyvatele. Bylo to tak trochu ironií, protože Elenin druh sám o sobě jíst nemusel, přesto tu žili v multikulturním společenství.

Jak vyrůstala, tak začala Elena objevovat krásy létání, k čemuž ji dopomáhala její vlastní křídla, přesto neskončila pouze u svého plachtění, ale projevila zájem i o letání ve strojích. K tomu jí napomáhala velká přítomnost náhradních součástek a starých opuštěných lodí z dob klonových válek. Nikdy nebyla technicky výrazně zručná a proto ji pomáhal jeden z místních, který tu opravil snad vše, co mohl. Její první let v jejích jedenácti letech však skončil téměř tragicky, protože stíhacímu letounu vysadili motory a kdyby Elena sama nebyla schopna létat, tak by jistě skončila v troskách. Během dalších pokusů se však podařilo značně přestavět a opravit starý stíhač Belbullab-22 a v něm poprvé Elena obletěla planetu v její atmosféře a prohloubila si tak svůj vztah k létání.

Rudé Konzorcium Editovat

Když bylo Eleně 12 let, tak na jejich planetě přistála skupina pirátů, kteří využili Rojové války zaměstnávající Republiku, aby si začali tvořit vlastní impérium na méně nápadných planetách. Veškerý odpor byl rychle potlačen a Eleně zabránila v jakékoliv akci její vlastní matka, která vyznávala spíše pacifistické řešení. Iego se tady stalo součástí Rudého Konzorcia a jeho obyvatelé byli postupně využívání jako jeho pracovníci.

Celá okupace trvala dlouhých sedm měsíců, než dorazila jiskřička naděje v podání dvou rytířů Jedi, kteří byli této organizaci na stopě. Zdejší obyvatelé byli poněkud skeptičtí a odmítaví, ale Elena se rozhodla rytířům Jedi pomoci i přes zákaz své matky. Lynn Linxová a Iaeten Wiss pomoci využijí a rozhodnou se postavit zdejším silám Konzorcia v otevřeném střetu. Do něho se připlete i odhodlaná Elena jen proto, aby se vystavila smrtelnému nebezpečí. Před výstřelem z blasteru ji zachrání její vlastní matka, která však schytá smrtelný zásah msíto ni, svými posledními slovy však požádá Lynn, aby na její dceru dohlédla a pomohla ji v její cestě životem i v cestě Síly. Prozradila tak, že celou dobu věděla o talentu své dcery užívat Sílu a z umírající Aidy ji vycítila i Lynn samotná, která souhlasila, že bude na Elenu dohlížet. Předtím však dokončila zničení zdejší základny Rudého Konzorcia, aby se o Iego začala o několik týdnů později zajímat i Republika, stejně jako o jeho obyvatele.

Adoptována Linxy Editovat

Elena tedy odletěla s Lynn a Iaetenem na Ossus, kde začala se studiem na zdejší Akademii. Lynn neměla potíže přesvědčit svého manžela Alexe, aby bydlela Elena s nimi v domácnosti a stala se tak nevlastní sestrou již tří dětí, které Linxové měli. Ochrany Eleny se samozřejmě ujala její nová starší sestra Fay, která ji okamžitě začala začleňovat do svých aktivit včetně eskardy AFO-GOOW!, kde si Elena své schopnosti v létání ještě více rozvinula.

Elena-Siatill-2

Elena se svými křídly

Osobnost a vlastnosti Editovat

V jejím mládí byla Eleniným hlavním povahovým rysem zvědavost a nespoutanost, které se postupem času přetavili v trpělivost a rozvážnost. Přeměnu agresivity v diplomatičnost doprovázel i jeí přistup řešení k věcím, kdy z počátku neváhala sáhnout po radikálních řešeních, později uprostřednostňovala slova a přátelský přístup. Měla velice vřelý vztah k přírodě a k hudbě, v níž později vynikala na nesčetné množství nástrojů. I přes svůj vzhled se však snaží působit pokud možno nevýrazně, což je pro ni občas obtížné, protože její druh není v galaxii příliš známý či rozšířený.

Síly a schopnosti Editovat

Kromě své lásce k létání už od malička Elena projevovala talent při pěstování rostlin a později se prokázala, že to bylo především díky Síle. Takto se tedy naučila techniku Urychlení Rostlin a později i Proměnu Prostředí. Elena se také naučila využívat Sílu v interakci s přírodním prostředím, což ji pomáhalo především v atmosférickém létání, kdy předčila množství nejlepších pilotů mezi Jedii.