FANDOM

Altim Riodama

Biografické informace

Planeta narození:

Alzoc III

Fyzický popis

Druh:

Talz

Pohlaví:

Muž

Výška:

2,11m

Barva vlasů:

Bílé

Barva očí:

Černé

Barva kůže:

Bílá srst

Období:

Impérium

Politická příslušnost:

Impérium

Altim byl mladším lovcem v jednom z významnějších talzských kmenů na Alzocu III. Na tuto pozici se propracoval především díky svým schopnostem, i když byl na očích vzhledem ke svému původu, proože jeho předci bývali často na významných pozicích kmene. Jeho kariéru v domácím kmeni však zarazil zásah impéria, které jej odvedlo s mnoha dalšími do otroctví.

Biografie Editovat

Altimovo předci byli významnými členy jeho kmene a i od něj se už od malička dost očekávalo. Altim však nikoho svým průběhem nezklamal a býval nejlepší ve většině činností ve své věkové kategorii. I to přispělo k brzkému získání pozice mladšího lovce kmene. Na této pozici však nesetrval příliš dlouho, protože příchozí imperiální jednotky zotročili velkou část mužské populace jeho kmene a Altim byl poslán do imperiálních dolů. V těch strávil jeden rok, než byl kvůli pokusu o revoltu přeřazen do přísněji střežených dolů s vyšší ostrahou. Již dříve se však pokoušel neúspěšně uniknout a tak se tedy stalo, že nakonec skončil na palubě imperiálního vězeňského transportu.

Osvobození ? Editovat

K Altimově štěstí byl v jeho vězeňském transportu někdo natolik důležitý, že se jej pokusili úspěšně zachránit. Ten dal svým vězňům-kolegům příležitost uniknout, když nechal loď zřítit se na neznámou planetu.

Síly a schopnosti Editovat

Altim je výtečný lovec a hlavně je zručný v užívání ručních zbraňí jako například dlouhá kopí. Díky své fyzické síle je však zručný a hlavně silný i v boji jeden proti jednomu(či proti více ne-talzům). Při boji jeden proti jednomu však postupuje dle své cti, jak byl naučen ve svém klanu. I přes značnou hrubou sílu, kterou Altim disponuje, je poměrně vynalezávý a chytrý, což mnohokrát prokázal jako zdatný lovec. Plynně rozumí basicu, i když jím není schopný mluvit ostatně jako každý talz.

Vzhled Editovat

Altim je na svůj druh středně vysoký, konkrétně 2,11m. Od ostatních talzů ho můžete rozeznat především dí šedostříbřitému pruhu, který se mu táhne po celé délce jeho levé ruky. Díky dvěma párům očí je schopný i výtečně vidět v noci, což jenom napomáhá jeho instiktům lovce.

Výskyt Editovat

Adminská Multi Player Mise na Akademii